Zdroj foto: evakiedronova.cz
„Rodiče, kteří mě vyhledávají v poradně, si často stěžují na hromady hraček.
Stejně jako děti je nezvládají uklidit a vlastně už o nich ztratili přehled.
Přesto stále kupují další a další. A děti se uprostřed té záplavy nudí…“
„A čím dál víc útočí výrobci prostřednictvím reklamy přímo na děti.
Vzbuzují v nich touhu – a využívají jejich schopnosti vyprosit, vydupat, vysmutnit či vyvřískat si to, co chtějí.
U nás nevím o statistice, jež by to evidovala, v USA však prý vzrostly výdaje na reklamu cílenou na děti mezi lety 1983 a 2009 160× (ze 100 milionů na 16 miliard).“
Celý článek na evakiedronova.cz
Zkuste také
Proč mám vzteklé dítě? Důstojnost malého vzteklouna | Eva Kiedroňová
Ustoupit dítěti? Ano! | Eva Kiedroňová
15 nejlepších darů, které svému dítěti můžete do života dát | Eva Kiedroňová
Rodina a péče o dítě kdysi a dnes | Eva Kiedroňová
Když si dítě postaví hlavu… | Eva Kiedroňová
Jak reagovat, když si dítě ublíží | Eva Kiedroňová
10 důvodů, proč je mateřská dovolená ta úplně nejtěžší práce! | Eva Kiedroňová
Tři kroky ke zvládnutí dětského vzteku bez trestů a facek | Eva Kiedroňová
Svobodná výchova není totéž, co výchova volná, a rozhodně to není nic pro líné rodiče | Eva Kiedroňová
Proč se děti chovají hůře, když je na blízku máma? | Eva Kiedroňová